سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگی برای معرفی انواع طوطی ها

این وبلاگ بستری در جهت گسترش اطلاعات شما در مورد انواع طوطی ها اعم از کاسکو، ماکائو، افریقایی، عروس هلندی و ...می باشد. اطلاعات درج شده بر روی وبلاگ حاصل مطالعه شخصی بنده بوده و می توانید با ذکر منبع آن را کپی کنید.
نظر

به عنوان صاحب یک طوطی برزیلی یا همان مرغ عشق واقعی باید بگوییم که یکی از سخت ترین وظایف شما آموزش سخن گویی به طوطی برزیلی است. شما باید یک سری تمرین های تاثیر گذار را برای طوطی برزیلی تان برنامه ریزی کنید. شما باید در طوطی برزیلی تان اشتیاق ایجاد کنید تا تمایل به بیان صداهای جدید داشته باشد. به زودی خواهید فهمید که آموزش اولین کلمه به طوطی برزیلی سخت ترین کار خواهد بود ، ولی شما نباید متوقف شوید یا از این کار دست بردارید. شما این سختی ها را فراموش خواهید کرد زمانی که طوطی برزیلی شما کلمه ای را قبل از شما بیان کند.

کاملا آشکار است که شما در این مسیر نیاز به صبر و برنامه ریزی دارید. شما باید بدانید و اعتقاد داشته باشید که طوطی برزیلی هیچ فرقی با یک کودک انسان ندارد.  آنها هیچ دایره لغتی از خودشان ندارند .آنها فقط قادر به تقلید آنچه که از طرف شما می شنوند هستند. برای اینکه آنها کلمات را خوب یاد بگیرند شما باید بارها یک کلمه را تکرار کنید. هر چه بیشتر تکرار کنید آنها بهتر یاد می گیرند و قادر خواهند بود که به بهترین شکل آن کلمه را تلفظ کنند.